Forum

Forum » FL: General Chat

Alla svenskar!

  1. Macabre @ 21 Jul 2008 10:13:28 AM
    Hej, mitt namn ar Jennifer.

    sitter pa ett internet cafe i Florens just nu, how cool isnt that :P ehm...Jo, jag har under en mycket lang period undrat just hur manga svenskar det finns har pa MD sa...

    Please, alla svenskar har pa MD 2 presentera er sjalva :)

    Ciao
  2. Babette Killpack @ 21 Jul 2008 03:13:39 PM
    Jag! :) Mitt namn är Jessica och jag sitter på mitt rum uppe i norra Sverige! How cool isn't that!! ;) haha.. Det är väldigt cool under vintern i alla fall...
  3. Macabre @ 21 Jul 2008 09:10:55 PM
    Min Lilla syster heter Jessica...how cool isnt that!! ;)
  4. Babette Killpack @ 21 Jul 2008 10:22:56 PM
    :shock: haha! Really cool!! fortfarande i Florens? såg på din sida att du backpackar genom Europa, kul!! :)
  5. Ardis Samuell @ 22 Jul 2008 02:11:13 AM
    Ha, tufft!

    Jag snackade med en norrman för ettag sen.. Vi undrade samma grejj faktiskt.. Han kände i alla fall 2 från norden som lirade mafiadeath.

    Och jag och Jess spelar i samma team :D

    Och Mahalkita, jag vet inte hur, men jag kom in på din blogg. Du är duktig på att måla!
  6. Babette Killpack @ 22 Jul 2008 10:30:58 AM
    Kaninen, fy på dig! Presentera dig, var lite trevlig!! Säg vad du heter!
    Haha, nej då, du är trevlig! :) Vore dock väldigt kul om du hette Kaninen på riktigt.. :haha:

    Haha, jag har fått nya grannar, min pappa som heter Jan gick fram och presenterade sig som Janne Banan! Haha, jag höll på skratta ihjäl mig!!!! Tack och lov så sa han ju till dem att han skämtade, kul var det i alla fall!!! haha
  7. Ardis Samuell @ 22 Jul 2008 04:21:15 PM
    Haha ;D.

    Okej. Jag heter Adam och bor i Stockholm. Jag har spelat MafiaDeath ettag nu. Det var några vänner till mig som visade mig spelet. Tyvärr är de bannade nu.. (Alla utom Claes).

    Jessica, jag har en rolig granne faktiskt. Hon brukar stå ute på gräsmattan utanför min port och röka varje gång jag kommer ut. Hon har ALLTID nått nytt att prata om. Så blir man stående fast man har bråttom..
  8. Babette Killpack @ 22 Jul 2008 04:28:53 PM
    Se upp så du inte blir bannad!! :)

    Låter bra, tack och lov så slipper jag rökande personer utanför huset.. I så fall skulle jag fundera vad fan dem gjorde, rökandes utan för mitt hus... haha... Några roliga saker hon berättar?? :P
  9. Ardis Samuell @ 22 Jul 2008 04:42:50 PM
    Jag bor ju i lägenhet, och hon bor i samma hus ;P.

    Det är allt möjligt du, haha, allt ifrån vad hyresvärden tänker göra, till vädret, till hur samhället ser ut, till ja, allt möjligt :P.
  10. Babette Killpack @ 22 Jul 2008 04:52:19 PM
    Haha, låter fint!! Påminner mig om en tant här, hon är alltid förbannad på samhället, speciellt det faktum att unga tjejer beter sig som "sex and the city" hahaha! Lika kul varje gång, sen bryter hon på finska, svär konstant, och försöker ragga upp killar. Hon är alltså 50+ och blir väldigt arg varje gång en kille på 20 år tackar nej till "En romantisk kväll i hennes säng"... Hahah, knäpp tant! haa

    (Ja, hon är alltid full, men ändå inte så där extremt full)
  11. Macabre @ 31 Jul 2008 07:11:15 PM
    intresant.

    Va kul att det finns några svenskar här ialf.
    Så, är det bara vi eller? vi 3?
  12. Macabre @ 31 Jul 2008 10:45:51 PM
    Ja jag tycker det med.

    är det bara jag, men så fort jag skriver på svenska i forumen så känns det jätte konstigt.
    Like Im retarded.
  13. Ardis Samuell @ 01 Aug 2008 12:15:48 AM
    Jo, man är ju så inställd på att snacka engelska med alla här hela tiden, så man hoppar till lite när man ser att någon skriver på svenska!

    Plus att det nog skulle va lite retarderat om alla snackade svenska, typ: "Du attackerade mitt gängs kanin, betala eller så dödar vi dig varje gång du är online", eller: Förvänta dig flera turer till sjukhuset!" :P
  14. Babette Killpack @ 01 Aug 2008 09:40:10 AM
    Haha, "ge mig några poäng till min stora privata ö"
  15. Macabre @ 01 Aug 2008 09:02:36 PM
    haha, eller hur! gud, det skulle låte så himla töntigt. mycket låter tönting på svenska :P

    När jag förklarar spelet for mina kompisar så låter det tex, JÄTTE töntigt. så...då blandar jag engelska och Svenska...vilket får det all låte EVEN MORE töntigt.