Forum

Forum » FL: General Chat

Alla svenskar!

  1. Babette Killpack @ 12 Dec 2008 02:43:38 PM
    Någon som varit med i luciatåg idag? :)
  2. Macabre @ 12 Dec 2008 02:55:17 PM
    Nej :( Jag brukar alltid va med i Lucia tåg i Kyrkan men jag jobbar imorgon! Sucks.
  3. Babette Killpack @ 12 Dec 2008 06:24:00 PM
    Tråkigt :( Jag var med i skolans idag. tycker det är kul med lucia tåg, så vackert med ljusen och sången. :)
  4. Macabre @ 12 Dec 2008 06:51:35 PM
    Verkligen! Lucia är helt underbart, brukade också gå tåg med kyrkan för ett fängelse!:D hehe, I know...creepy. MEN, dom var all jätte goa och jätte glada över att vi kommer förbi med lite christmas spirit.
    Men...i år blire inget, buhu.

    :) blir det Idol final ikväll eller? :P
  5. Babette Killpack @ 12 Dec 2008 07:52:16 PM
    wow, det låter ganska häftigt! Kan tänka mig att dom tyckte det var jättekul!!
    Är du duktig på att sjunga? Jag kan inte sjunga alls, verkligen inte, blir ganska mycket mimande ibland. haha. Kaninen är JÄTTEDUKTIG på att sjunga och göra låtar!

    Jag har faktiskt inte sett idol i år :O.. Men har sett klippet på youtube med den galna tjejen.. haha. Ska du se det? har du någon favorit? :)
  6. Gðl D Rðgér™ @ 12 Dec 2008 11:15:59 PM
    men tjenare tjejer..själv är man en svensk freestyle åkare som har kommit får att testa de här spelet.. me nen ska säger ja de är ingeting jämnfört med skidor;)
  7. Gðl D Rðgér™ @ 13 Dec 2008 11:30:03 AM
    än händer er i nyår då?
  8. Babette Killpack @ 13 Dec 2008 09:36:30 PM
    JAAAAAAAAAAA!! En skidåkare!! :D KUL!! Jag älskar att åka skidor. Men blir ingen åkning mest troligt för mig :( Ramlade förra året så jag nästan bröt nacken, enligt läkarna måste jag vila i år! :(

    För mig blir det de gamla vanliga, god mat, grevinnan och betjänten, ring klocka ring, skål, fyrverkeri mm. :P Mahalkita ska ha det såååå kul, jag är så fruktansvärt avundsjuk på hon! Själv?
  9. Gðl D Rðgér™ @ 14 Dec 2008 12:07:47 AM
    okej faa n va nice...ajdå va de i ett hopp eller?
    stackarn då...att missa skidsäsongen nu när de äntligen blivit så mycket snö....

    okej mysigt mysigt
    näe ska åka å hälsap å familej n å vännerna dricka lite öl å ta god mat:)
  10. Babette Killpack @ 14 Dec 2008 05:51:57 PM
    Nja, det snöade som fan så jag såg ingenting, tog fel pist med fel skidor. Skidorna var inte gjorda för djupsnö. Åkte väldigt snabbt, kom ett hopp och vips så hade jag ramlat och hamnat på huvudet först. :(

    Jag bor ju i norrland, så här är det mycket snö!! :) Var bor du?
  11. Macabre @ 14 Dec 2008 06:12:35 PM
    HALLÅ!! :D
    Ja, det blir New York för mig på Ny år! YAY! :D

    Längatar så himla mycket, bara 2 veckor kvar nu tills jag åker.
  12. Babette Killpack @ 14 Dec 2008 07:16:53 PM
    Ååå, det låter sååå kul!! (shit, tur att jag lästa vad jag hade skrivit, k och l sitter läskigt nära varandra, blev kuk först..) Hur länge ska du vara där? :)
  13. Gðl D Rðgér™ @ 14 Dec 2008 10:20:17 PM
    okej oke jilla de då du......ja här är de snart en meter snö nu..bir i hälsningland ja typ i mitten:P

    jasså faan va fränt varför ska di till new york då ?:P

    haha rolig du jessica:P
  14. Macabre @ 14 Dec 2008 11:55:00 PM
    Haha, Jessica, I know, händer själv också. Bäst man kollar en gång extra ibland.

    Jag ska va där en hel månad! wee, ska bli så kul att fira i ett annat land liksom. Och så klart att få fira det nya året med han.
    Roger, jag ska åka dit och hälsa på en kille som jag faktiskt har träffat här :) Fuckyoufork, Han var här i sverige i några månader och åkte hem nydligen, så nu blir det min tur att hälsa på honom :)
  15. Babette Killpack @ 15 Dec 2008 11:11:15 AM
    Värst var en gång när jag satt och skrev med en kille också skickade jag "Blev det nå kuk för dig i helgen då?"... hmm..

    Det är så sött, antar att du inte började spela MD med tanken på att du skulle träffa en kille här va? hehe. Det var därför jag röstade på er två på awardsen. Det är fantastiskt hur man kan träffa folk!!! :)

    (Förresten mahal, jag tycker att du gjorde et superjobb med MD award, verkligen jättebra jobbat!!!)